you are here:
Welcome, Guest
Username Password: Remember me

chain guard
(1 viewing) (1) Guest
  • Page:
  • 1

TOPIC: chain guard

chain guard 8 years, 3 months ago #502

  • daz80j
  • OFFLINE
  • Expert Boarder
  • DRZ 400E 2005
  • Posts: 146
hey guys....im doing my licence on my bike and trying to get it back to standard so i can do the course....i was wondering if anyone has cheap chain guard for sale....... if there is anyone that has one lying around that i could pick up for cheap....

Re:chain guard 8 years, 3 months ago #504

  • Dano
  • OFFLINE
  • Expert Boarder
  • Posts: 127
Yeah daz - you can have mine for 40 bucks plus postage (about 5 or 10 bucks)..
Only on the bike for one ride before I removed it - but I don't have the screws anymore.

I am going to get my next one from wheeling cycle supplies anyway...

message me with your address and I'll give you my bank details - if you want to take it that is...??

Or message me for phone number...open for ONO

Dan
Dan
09 Doctor

Re:chain guard 8 years, 3 months ago #510

  • daz80j
  • OFFLINE
  • Expert Boarder
  • DRZ 400E 2005
  • Posts: 146
yeah dano thnx for the offer.....but im looking for a cheapy...im only going to use it once and then probably offer it on the site to anyone else if the ever needed it for rego or licence....hopefully it could be a comunity guard just like i have some stock rear tail light and blinkers that i will pass around after i do my licence too....i have a hyosung chain gaurd that i can make fit with a couple drilled holes....but if you just want to flog it off i will give you $20 + whatever it cost to post to sydney....im not trying to barter for it mate just trying to be a cheap arse...if i had a $50 bill to waste on the DRZ i would get a new seat cover or something not a chain guard....there a pain in arse in the scrub your always pulling shit out of them that gets stuck....lol anyway thnx

Re:chain guard 8 years, 3 months ago #511

  • Dano
  • OFFLINE
  • Expert Boarder
  • Posts: 127
understand - don't really want to flog it off in case I need it for rego myself. :ohmy:

I agree with having a communal one we can send around to borrow lol..If your ever around canberra feel free to drop me a line and borrow it for your purposes.


cheers :side:
Dan
09 Doctor

Re:chain guard 8 years, 3 months ago #524

  • daz80j
  • OFFLINE
  • Expert Boarder
  • DRZ 400E 2005
  • Posts: 146
too easy thanks man.....i think we are going to try and organise a meet in summer down canberra somewhere....cause thats where most people are from.....and ment to be some good tracks....so see you down there sometime

Re:chain guard 8 years, 1 month ago #804

  • daz80j
  • OFFLINE
  • Expert Boarder
  • DRZ 400E 2005
  • Posts: 146
anyone got a chain guard lying around.....willing to swap for some parts...i have a 44tooth rear sprocket and a 47tooth......both in decent condition....a brand new 14 tooth front.....or willing to buy it for cheap....gotta do my licence test

Re:chain guard 8 years, 1 month ago #810

  • wayno
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 421
I have one daz .. send me your address and ill post it ... ill swap ya for the front sprocket .. cheers..

Re:chain guard 8 years, 1 month ago #812

  • daz80j
  • OFFLINE
  • Expert Boarder
  • DRZ 400E 2005
  • Posts: 146
goodman.....i will pm you with my address...woohoo here i come P's

Re:chain guard 8 years, 1 month ago #815

  • wayno
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 421
On its way daz.. my address is on the package ...cheers

Re:chain guard 8 years, 1 month ago #817

  • daz80j
  • OFFLINE
  • Expert Boarder
  • DRZ 400E 2005
  • Posts: 146
thnx again heaps

Re:chain guard 8 years, 1 month ago #849

  • daz80j
  • OFFLINE
  • Expert Boarder
  • DRZ 400E 2005
  • Posts: 146
recieved the chain guard......the sprocket is on its way......thanks again

Re:chain guard 8 years, 1 month ago #851

  • wayno
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 421
No worries daz .. its a win win and thank you ... cheers

Re:chain guard 8 years, 1 month ago #859

  • wayno
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 421
Thanks daz ... got the sprocket today
  • Page:
  • 1
Time to create page: 0.57 seconds